Postkod Fjb

Gå ner 5 kilo!

Publicerad 2016-02-17 21:11:47 i Allmänt,

OMG! Tror många trodde jag tagit fel på datum och månad när de läste min status på facebook. Hon måste skämta! Skulle Sarah Karlsson behöva gå ner 5 kg? Det troligaste är att många bara läser kanske just gå ner 5 kilo och inte det finstilta. Det är ju inte jätte ovanligt att hjärnan gör så automatiskt och pga det så fick jag en del följdfrågor, förmaningar om att jag inte var tjock, mm. Det var alltså en läkare som bad mig överväga att sluta med godis och gå ner i vikt av medicinska skäll, mer ingående på det blir jag inte än att det gäller PCOS, som nog de flesta vet att jag har som följt min blogg och tidigare blogg, livetifjallbacka.blogspot.com. Vill man veta mer om det så kan man googla.
I affären blev jag ju helt tokig i att hitta sundare alternativ...


Fast som sagt sötsuget lämnar inte kroppen på en dag, eller som de gamla romarna sa: "Rom byggdes inte på en dag..." Alltså tar vi nya tag imorgon då vi börjar helt från början!! Och till Väggverket vill jag bara säga: Snälla skylta bättre till Lysekils sjukhus!!!!!!!!!!!!! OMG hur svårt kan det vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela