Postkod Fjb

Lucka 10: Ja, visst har jag ägg....

Publicerad 2015-12-10 09:41:47 i Allmänt,


-Knock knock! Har ni vänligen några ägg hemma, tack? 

Jag och min jobbavän S delar ett intresse för film. Gärna såna man blir rädda för. Shit! Seriöst! Jag skulle se Funny Games redan när den kom 2007.. Jag började kolla 2013. December 2015 såg jag hela. Hjälp, satt tryckt i mitt hörn sv soffan. Hade inte S suttit i andra så lovar jag att jag inte sett klart den. Vi har båda sett Knock knock som jag tipsat om tidigare. Den är uppbyggd på samma sätt i princip. Men detta är orginalet av orginalet. Det är alltså en remade av den först filmen av samma regisör från 1997. Tydligen ska de vara lika bra.. Se den! Fast gärna med någon om ni är lika rädda som jag för det psykologiska som nötter på en..

Fast först såg vi..

Ohhhhh, ångerst! Se den.. Sjukt bra! 7,2 på IMDB.

Och vårt andra intresse vi delar är glass...

Världens godaste kan detta vara.... Mm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela